Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 12:04:44

Voltex

Administrator

9457800
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 25
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Wiek: ______////_______
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
WWW

3.Wolne ,nudy i ciekawe rzeczy.

Jak wiemy jest wolne od wtorku do piątku ze względu remontu szkoły.



Był czwartkowy wieczór ,gdy Stefani,Nikola i Mack spacerowali po dwóch znanych ulicach.

(Stefani)Przyjaciółka Nikoli,Macka taka zgrana paczka.Lecz niemogłem jej dać do opisu postaci ,bo niemam czasu.Wkońcu dodam.



Gdy spacerowali sobie tak wkólko rozmawiali o przyjaźni,słuchali muzyki.

Obgadywali nawet Angelę ,która była fałszywa i po kryjomu zadawała się  z wrogiem Nikoli.Chodzili tak sobie od 16:00 do ok. 18:10

Gdy nagle zaczął chodzić za nimi duży pies bezpański.

Nikola nazwała go Frederykiem.Rozchodzili się około 19:00.

Na następny dzień Nikola,Stefani i Mack spotkali się przy sklepie ,aby pójść do szkoły.W szkole na każdej przerwie ze sobą rozmawiali.Nawet w klasie wysyłali sobie liściki.Ich nauczycielka od matematyki była ślepa wiec nie zauważala co się dzieje ,oprócz liczb na tablicy.

Wracali ze szkoły i umawiali się o której mają wyjść na dwór.

Gdy Nikola szła z Mackiem i Stefani to Nikolę zaczepiła Angela.

- Hej Nikola.Co się stało ,że ze mną nie rozmawiasz?

- Znamy się?I ty się pytasz co się stało?!!Idź do swojej koleżaneczki z która cały czas spędzasz.Zapomniałaś o mnie a teraz?No na co czekasz?Narazie!

- A..Ale.

- Co ale?Cześć!

- Dobrze.A co z tobą Mack i z tobą Stefani?

- Ja niemam nic do Ciebie ,ale jestem po stronie Nikoli.Odpowiedział Mack.

- Ja niezbyt Cię lubie bo grasz i myślisz ,że jesteś najładniejsza i najlepsza.Powiedziała Stefani.