Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 12:03:03

Voltex

Administrator

9457800
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 25
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Wiek: ______////_______
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
WWW

2.Szkoła,nudy na maxa.

Nikola wstając rankiem: umyła się,ubrała,spakowała do szkoły i nauczyła z Polskiego.Potem poszła po Macka.Gdy już byli w szkole na 3 lekcji ,a akurat był polski to pani wzięła Nikole do odpowiedzi.

- Co to jest mit?Dlaczego tworzymy mity?Kim był Zeus?

- Mit to opowiadanie,legenda.Tworzymy mity ,aby odpowiedzieć sobie na pytania np: skąd wziął się ogien,skąd są nieszczęścia.Zeus był bogiem na Olimipie.Był bogiem nieba i ziemi ,a także władcą wszystkich bogów.

- Bardzo dobra wypowiedź.Uczcie się od koleżanki jej wspaniałego umysłu.Jako pierwsza poszłaś do odpowiedzi,a także zapytałam Cię z dosyć ciężkiego tematu .Dostajesz 6.

Cała klasa zaczęła bić oklaski.Nikola z podniesioną głową wracała na miejsce.Gdy wszystkie lekcje się skończyły ze szkoły wracały Nikola i Angela.

Potem doszedł do nich Mack ,a na końcu Ben.

- Co sądzicie ,abyśmy dziś poszli do kina?Mówi Mack.

- Niezły pomysł.Ale niebędziesz się kłócić z Benem.

- Może.Odpowiedzial Mack.

Jednak Ben niemógł isć bo miał lekcje tańca to Nikola,Mack i Angela poszli we trójkę.

Seans się skończył około 17:30.

Potem zaczęli chodzić po sklepach.Nikoli spodobała się bluzka z najdroższego sklepu.Mack był bogatym chłopcem tak samo jak Nikola ,lecz on nie oszczędzał ,a ona strasznie oszczędzała.

Lecz Mack wyrwał z rąk nikoli bluzkę.Poszedł do kasy nawet ze swoimi 3 parami spodni.

- Ile płacę?Zapytał Mack.

- Sprzedawczyni odpowiedziała: 366,99zł.

Mack zapłacił ,ale Angela nadał węszyła po sklepach.