Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 12:24:30

Voltex

Administrator

9457800
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 25
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Wiek: ______////_______
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
WWW

10.Miłość.Czy to istnieje?

Piątkowego ranka Mack obudził się ok. 6:50.

Mack,Nikola i Stefani spotkali się przed sklepem o 7:30.

Stali już z Georgiem.Poszli do szkoły.Wybił dzwonek na 1 lekcję.Pierwsza była matematyka.Stefani siedziała na matematyce z Angelą i zobaczyła ,że Angela pisze liściki z "cinkiem".

- O czym piszesz z Marcinem(cinkiem)?Zapytała Stefani.

- Zacznę z nim chodzić.Jest ładny i wogle fajny.Zakochałam się!!!Powiedziała ucieszona Angela.

- Czy ty wiesz co to jest miłość?Nigdy się nie zakochałaś ty wiedźmo!!

Wykrzyknęła oburzona Stefani.

Po tym Angela spuściła głowę ,bo zdawała sobie sprawę z tego ,że to prawda.Chciała poprostu mieć chłopaka ,aby udowodnić koleżankom ,że jest najładniejsza.

Jako ostatnią lekcję mieli W-F.

Mack miał dobre oceny z WF-u ,bo jest wysportowany i lubi ćwiczyć.

Mieli sprawdzian z biegu na 60m.Mack pobiegł najlepiej i dostał 5+.Potem grali w mini - hockeja.Mack był z samymi dziewczynami ,ale trzymał się i przegrał 5:4.Wybił dzwonek ,przebrali się i wybiegli ze szkoły.Mack poszedł do domu ,przemył się ,odrobił lekcje,zjadł coś i wyszedł na spacer.

Zachciało mu się chipsów.Gdy szedł do sklepu zauważył Angelę ,z którą już nierozmawiał.Angela przytulała się do jakiegoś chłopaka ,gdy go zobaczyła stanęła obok tego chłopca.Mack zauważył ,że to Marcin.

- Kogo ja widzę Mack się szwęda.Powiedział Marcin.

- Zamknij się dobra?Te teksty nie na miejscu.Chociaż nie jestem z jakąś dzi..