Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 11:12:43

Voltex

Administrator

9457800
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

8.Starzy koledzy

Gdy Mack szedł do szkoły to spotkał 3 starych kolegów ,którzy kiedyś byli prawie braćmi.Ta paczka odpowiadała Mackowi.Jak byli mali bawili się w 4 x-menów.Każdy miał swojego idola.Była przerwa a której Mack niewidział się z nimi około 3 lat.Poszli razem do szkoły.Gdy szli to Mack spotkał Angelę.Olał ją.Angela z opuszczona głową poszła do szkoły.Na ostatniej lekcji mieli wychowawczą.Pani mówiła ,że zbliża się wyjazd do Bogdańca.

Lecz Mack myślał o Nikoli i Stefani.Wkońcu Angela rzuciła mu karteczkę/b]

Chej Mak.
Hciałam zz tobą porozmawiaci o naszej pzyjaźni.Czy to morzliwe?Hce pogodzić śę z Nikolą,Tobą i stefani.
Spotkajmy sie po szkole i porozmawiajmy.Dobrze mak?Jak nie to nie.

Mack odpisał:

Nie mamy o czym rozmawiać.Nielubię Cię.Pogódź się z tym.Dobrze?
Daj mi spokój.Miałaś tyle szans.Idź sobie do swojej Klaudi.
Nara.

[b]Gdy Mack rzucił kartkę do Angeli ,pani to zauważyła i kazała wstać Mackowi.

Mack wstał i przeprosił panią.Wkońcu zadzwonił wymarzony dzynek.Wszyscy wybiegli ze szkoły.Na Macka czekali trzej koledzy.

<X-Meni >.Poszli razem z Mackiem do Jego domu.Mack się przebrał,wziął kaskę i poszli na dwór.Jak to nastolatkowie ,lubili nosić kapturki i się wozić.Dubali słonecznik i wozili się w kapturach po ulicy.Nikt ich nie zaczepiał aż do tej chwili:

- oO kogo ja widzę 4 lamy się znalazły.Hahahaha!!Mówi 14 latek ,którego się prawie każdy boi.

Ten 14 latek był z 2 kolegami 12 latkami.

Więc Banda Macka ma przewagę  osoby.Lecz ten 14 latek bije się za dwóch.

- Nieboimy się Ciebie.Bhauauha.Roześmiał się Mack ale tak ,że brzuch go rozbolał.

Mack dostał w brzuch ,ale że go bolał to się skulił.