Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 12:08:28

Voltex

Administrator

9457800
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 25
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Wiek: ______////_______
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
WWW

6.Tajemniczy chłopiec ratuje życie?

Chłopiec zapukał do drzwi.

- Proszę!!

Krzyknął Mack z całych sił.

- Nic Ci nie jest?Pomóc Ci?Pyta chłopiec.

- Tak.Podaj mi telefon jak możesz.

Mack zadzwonił ,a rodzice kazali mu wziąć tabletki i powiedzieli ,że niedługo przyjadą.

Lecz chłopiec zmierzył Mackowi temperature i zobaczył ,że Mack ma 40,5

stopni temperatury.Chłopiec zadzwonił po taksówke.Mack stracił przytomność.Gdy już byli w szpitalu chłopiec zadzwonił do rodziców Macka.

Mack obudził się 2 dni później.Stali przy nim :Mama,Tata,Tajemniczy chłopiec.

- Co się stało?Pamiętam tylko jak ten chłopiec wszedł do domu ,a dalej już nie.Powiedział- Mack.

- Ten chłopiec uratował Ci życie.Zostaniesz w szpitalu kilka dni.Mówi mama.

- Mamo,tato możecie zostawić mnie z tym chłopcem?Muszę z nim porozmawiać.

- Dobrze synku.Odpowiadają.

- Dlaa...Dlaczego to zrobiłeś?Uratowałeś mnie.Dziękuję.Jak się nazywasz?

- Uratowałem Cię  dlatego ,że ludzią się pomaga.Nazywam się Ferenc Yamasashi(czytaj: Ferenc Jamasaszi).Rozmawiali długo aż nagle Ferenc powiedział:

- Wiesz co?Ja też jestem chory.Ale nie na chorobę taką jak np: Angina,Grypa czy tam Zapalenie płuc.Ja jestem ciężej chory.

- Na co jesteś chory?Moo..Mogę Ci jakoś pomóc?

- Niemożesz.Ok ja muszę iść.Już mnie nigdy nie zobaczysz.Nie zapomnij o mnie tak szybko.

- Naapewno nie zapomnę o Tobie.Cześć.Dziękuje za pomoc!!!