Wspaniała historia

Miłość,Zadrość itp.

Ogłoszenie

Szukam dobrego Grafika.!!! Ja jestem dobrym grafikiem ,ale niemam humoru do tych rzeczy!! Czytać uważnie all!!!

#1 2009-01-11 12:07:22

Voltex

Administrator

9457800
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Zarejestrowany: 2008-12-15
Posty: 25
Punktów :   
Imię: Eryk
Strona Bloga/forum: Nie chce mi się pisać
Wiek: ______////_______
Twoja miłość: Nie szukam :)
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
WWW

5.Prawdziwa tożsamość Angeli.

- Hej Nikola.Musimy poważnie porozmawiać.Mówi Angela.

- Cze...Cześć Angela.To po szkole ok?

- Dobra.

Gdy byli na ostatniej lekcji to Ben poczuł się źle i Mack zaprowadził go do pielęgniarki.Zadzwonił dzwonek.Lekcje klasy 6D się skończyły.

Mack został z Benem u pielęgniarki.Reszta klasy wyszła.

Stefani musiała iść szybciej ,bo jej brat niemiał kluczy.

Nikola była przy szkole i szła wolnym krokiem.Dobiegła do niej Angela i zaczęły rozmawiać.

- Wiesz co?Zakochałam się.Tak na poważnie.

- Tak?Cieszę się.Tylko nie zrań tego chłopaka.A kto to taki?Mówi Nikola.

- Ma dziewczynę.Ładny chłopak.6 klasista i chodzi do naszej szkoły.Bardzo dobrze go znasz.Już od 5 klasy się w nim podkochuje.On jeszcze nie wie.Too:Mack.

- Cooo?!!!Zakochujesz się w moim chłopaku?!!!Niesądziłam ,że jesteś tak niewdzięczna.Cześć!!

- Taak wiem.Ale ja go naprawde kocham.Nic na to nie poradzę.

Angela zaczęła płakać ,a Nikola się zatrzymała i powiedziała:

- Usiądźmy na ławce i porozmawiajmy szczerze.Dobrze?

Zapłakana Angela odpowiedziała:

- Doobrze.Dziękuje ,że ze mną porozmawiasz.Wyjeżdżam niedługo do Helu,a ty jedziesz?Wycieczka szkolna.Mówi Angela.

- Nie lubię takich wycieczek.Przejdźmy do rzeczy.To ty kochasz Macka tak?Czemu ja o tym nie wiedziałam.Znamy się od 2 klasy.

- Boo..Niedawno się zakochałam.Jak go poznałam na festynie na zakończeniu 5 klasy.Przed wyjazdem do Warszawy.

- Rozumiem.Niemartw się.Bardzo dobrze Cię rozumiem.Dobrze ja muszę iść .Cześć.

- H..Hej.